Tyto všeobecné obchodní podmínky (“Podmínkyupravují práva a povinnosti vás jako

kupujících a nás jako prodávajícího (obchodní společnosti Energy green, s.r.o. se sídlem Južná 710/25, 048 01 Rožňava) ve smluvních vztazích uzavřených prostřednictvím e-shopu: www.domkymadera.cz

Veškeré informace o zpracování vašich osobních údajů jsou obsaženy v zásadách zpracování osobních údajů, které naleznete zde.

Jak jistě víte, komunikujeme především na dálku. Proto i pro naši smlouvu platí, že se používají prostředky komunikace na dálku, které nám umožňují dohodnout se bez současné fyzické přítomnosti nás a vás. Pokud je některá část podmínek v rozporu s tím, na čem jsme se vzájemně dohodli v rámci procesu vašeho nákupu v našem e-shopu, má tato konkrétní dohoda přednost před těmito podmínkami.

Článek I.

Některé definice

  • Cena je částka, kterou za zboží zaplatíte;
  • Přepravné je částka, kterou zaplatíte za doručení zboží, včetně nákladů na jeho zabalení;
  • Celková cena je součtem ceny a přepravného;
  • DPH je daň z přidané hodnoty podle platných právních předpisů nebo bez této daně, pokud jste plátci DPH;
  • E-shop je námi provozovaný internetový obchod, ve kterém se uskutečňuje nákup zboží;
  • Faktura je daňovým dokladem vystaveným v souladu se zákonem o dani z přidané hodnoty na celkovou cenu;
  • My e-mail info@domcekymadera.sk, telefonní číslo +420 721 624 051 právně označován jako obchodník;
  • Objednávka je váš neodvolatelný návrh na uzavření smlouvy o koupi zboží s námi;
  • Zboží se skládá dle našeho e-shopu, pokud není uvedeno jinak: zahradní altány, zahradní domky, domky na nářadí, celoroční domky, dřevěné garáže, koupací vany, prodejní stánky, přístavby k domkům, latríny, dřevěné sauny, střešní krytiny, nátěry, doplňky k dřevěným domkům a altánům.
  • Uživatelský účet je účet vytvořený na základě vámi poskytnutých údajů, který vám umožňuje ukládat zadané údaje a uchovávat historii objednaného zboží a uzavřených smluv;
  • Vy jste osoba nakupující v našem e-shopu, právně označovaná jako kupující;
  • Smlouva je kupní smlouva sjednaná na základě řádně vyplněné objednávky zaslané prostřednictvím e-shopu a je uzavřena v okamžiku, kdy od nás obdržíte potvrzení objednávky.

Článek II.

Obecná ustanovení a pokyny

  1. Nákup zboží prostřednictvím webového rozhraní e-shopu se řídí těmito obchodními podmínkami.
  2. Je Vaší povinností poskytnout nám při nákupu zboží všechny informace správně a pravdivě. Proto budeme považovat informace, které jste nám poskytli při objednávání zboží, za správné a pravdivé.

Článek III.

Uzavření smlouvy

  1. Smlouva se uzavírá na dálku prostřednictvím e-shopu. Odesláním objednávky souhlasíte s použitím komunikačních prostředků na dálku.
  2. Abychom mohli uzavřít smlouvu, musíte v e-shopu vytvořit návrh objednávky. Tento návrh musí obsahovat následující informace:
    1. Informace o zakoupeném zboží (v e-shopu označíte zboží, o jehož koupi máte zájem, kliknutím na tlačítko “Přidat do košíku”);
    2. Informace o ceně, ceně dopravy, DPH, způsobu úhrady celkové ceny a požadovaném způsobu dodání zboží; tyto informace se zadávají v rámci návrhu objednávky v uživatelském prostředí e-shopu, přičemž informace o ceně včetně DPH, Ceně dopravy a celkové ceně se poskytují automaticky na základě vámi zvoleného zboží a způsobu dodání;
    3. Vaše identifikační údaje, které nám umožňují doručit zboží, zejména jméno,příjmení, doručovací adresa, telefonní číslo, e-mailová adresa; Vaše objednávka obsahuje také další základní údaje podle typu zboží, které jste si vybrali (např. způsob instalace, výška nebo povrchová úprava plotu atd.).
    4. Během vytváření návrhu objednávky můžete údaje upravovat a kontrolovat až do jejího vytvoření. Po kontrole stisknutím tlačítka “Objednávka s povinností platby” bude objednávka vytvořena. Před stisknutím tlačítka však musíte ještě potvrdit, že jste se seznámili s těmito obchodními podmínkami a se zpracovánímosobních údajů a že s nimi souhlasíte. V opačném případě nebude možné objednávku vytvořit. K potvrzení a odsouhlasení slouží zaškrtávací políčko. Postisknutí tlačítka v zeleném poli “Objednávka s povinností platby” budou všechny vyplněné údaje odeslány přímo na adresu nám.
    5. Vaši objednávku potvrdíme co nejdříve po jejím doručení zprávou zaslanou na vaši e-mailovou adresu uvedenou v objednávce. Potvrzení bude obsahovat shrnutí objednávky a těchto podmínek. Potvrzení objednávky z naší strany představuje uzavření Smlouvy mezi námi a vámi. Nedílnou součástí smlouvy jsou obchodní podmínky ve znění platném ke dni objednávky.
    6. Může se stát, že vaši objednávku nebudeme moci potvrdit. Jedná se především o situace, kdy je Zboží nedostupné. Pokud existuje jakýkoli důvod, proč nemůžeme objednávku potvrdit, budeme vás kontaktovat a zašleme vám nabídku na uzavření smlouvy ve formě upravené oproti objednávce. Smlouva je pak uzavřena v okamžiku, kdy naši nabídku potvrdíte.
    7. V případě, že je v rámci e-shopu nebo v návrhu objednávky uvedena zjevně chybná cena, zejména z důvodu technické chyby, nejsme povinni vám zboží za tuto cenu dodat, a to ani v případě, že jste obdrželi potvrzení objednávky a smlouva tak byla uzavřena. V takové situaci Vás budeme neprodleně kontaktovat a zašleme vám nabídku na uzavření nové smlouvy v podobě upravené oproti objednávce. Nová smlouva je pak uzavřena v okamžiku, kdy naši nabídku potvrdíte. V případě, že naši nabídku nepotvrdíte ani do 3 dnů od zaslání nabídky, jsme oprávněni od uzavřené smlouvy odstoupit. Za zjevnou chybu v ceně se považuje například situace, kdy cena neodpovídá ceně obvyklé u jiných prodejců nebo chybí či byla vynechána číslice navíc.
    8. V případě uzavření smlouvy jste povinni uhradit celkovou cenu.
    9. Pokud jste si zřídili uživatelský účet, můžete prostřednictvím něj zadat objednávku. I v tomto případě jste však povinni zkontrolovat správnost, pravdivost a úplnost vyplněných údajů. Způsob vytvoření objednávky je však stejný jako v případě kupujícího bez uživatelského účtu, výhodou však je, že není nutné opakovaně vyplňovat vaše identifikační údaje.

Článek IV.

Uživatelský účet

    1. Přístup ke svému uživatelskému účtu máte na základě své registrace v e-shopu.
    2. Výhodou uživatelského účtu je, že máte všechny své objednávky a další dokumenty na jednom místě. Kromě toho nemusíte prostřednictvím uživatelského účtu opakovaně vyplňovat své identifikační údaje.
    3. Při registraci uživatelského účtu jste povinni zadat všechny údaje správně a pravdivě a v případě změny je aktualizovat.
    4. Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Je vaší povinností zachovávat mlčenlivost o těchto přístupových údajích a tyto údaje nikomu neprozrazovat. V případě jejich zneužití za ně neneseme odpovědnost.
    5. Uživatelský účet je osobní, a proto nejste oprávněni umožnit jeho používání třetím osobám.
    6. Váš uživatelský účet můžeme zrušit, pokud porušíte své povinnosti vyplývající ze smlouvy.
    7. Uživatelský účet nemusí být k dispozici nepřetržitě, zejména s ohledem na nezbytnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení.

Článek V.

Cena a platební podmínky, výhrada vlastnictví

  1. Cena je vždy uvedena v e-shopu, v návrhu objednávky a samozřejmě ve smlouvě. V případě rozporu mezi cenou uvedenou u zboží v rámci e-shopu a cenou uvedenou v návrhu objednávky platí cena uvedená v návrhu objednávky, která je vždy shodná scenou ve smlouvě. V rámci návrhu objednávky je rovněž uvedena cena za dopravu a případně podmínky dopravy.
  2. Celková cena je uvedena včetně nebo bez DPH v závislosti na tom, zda je kupující plátcem DPH. Celková cena je uvedena včetně všech poplatků stanovených zvláštními právními předpisy.
  3. Úhrada celkové ceny od vás bude požadována po uzavření smlouvy a před dodáním zboží. Celkovou cenu můžete uhradit následujícími způsoby:
    1. Bankovním převodem. Informace pro provedení platby vám zašleme jako součást potvrzení objednávky.
    2. Kreditní kartou.
    3. V takovém případě bude platba provedena při dodání zboží proti předání zboží.
    4. V hotovosti nebo kreditní kartou při osobním odběru přímo u nás. V případě osobního odběru v naší provozovně lze za zboží zaplatit v hotovosti. V případě platby v hotovosti při osobním odběru je celková cena splatná při převzetí zboží.
  4. K objednanému zboží bude vystavena vytištěná faktura, která bude fyzicky přiložena.
  5. Vlastnické právo ke zboží na vás přechází až po zaplacení celkové ceny a převzetí zboží. V případě platby bankovním převodem je celková cena uhrazena připsáním na náš účet, jinak je uhrazena v okamžiku platby.

Článek VI.

Dodací podmínky, přechod nebezpečí a nahodilé poškození Zboží

  1. Zboží vám bude doručeno vámi zvoleným způsobem, přičemž si můžete vybrat z následujících možností: Osobní odběr přímo v naší prodejně: Južná 710/25, 048 01 Rožňava nebo dodání prostřednictvím nás nebo přepravních společností.
  2. Zboží lze doručit i do zahraničí.
  3. Doba dodání zboží vždy závisí na jeho dostupnosti a na zvoleném způsobu dodání a platby. Předpokládaná doba dodání zboží vám bude oznámena v potvrzení objednávky. Minimální doba dodání je tři dny. Maximální doba dodání je 6 – 8 týdnů od potvrzení Objednávky, není-li uvedeno jinak.
  4. V případě osobního odběru v provozovně vás budeme vždy informovat o možnosti vyzvednutí zboží e-mailem.
  5. Po převzetí zboží od dopravce nebo od Nás jste povinni zboží zkontrolovat a v případě jakéhokoli poškození zboží o tom neprodleně informovat dopravce nebo přímo nás.
  6. Zboží jste povinni vyzvednout na dohodnutém místě a v dohodnutém čase. Pokud si zboží nepřevezmete v souladu s předchozí větou, oznámíme vám e-mailem místo, kde si můžete zboží vyzvednout, včetně lhůty pro vyzvednutí, nebo vám zboží znovu doručíme na základě vaší písemné žádosti zaslané nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy jste si měli zboží vyzvednout, a vy se zavazujete uhradit nám veškeré náklady spojené s opětovným doručením zboží. V případě, že porušíte svou povinnost převzít zboží, s výjimkou případů uvedených v článku 4 těchto Podmínek, neznamená to porušení naší povinnosti dodat vám zboží. Současně vaše nepřevzetí zboží neznamená odstoupení od smlouvy mezi námi a vámi. Pokud zboží nepřevezmete ani v dodatečné lhůtě, jsme oprávněni od smlouvy odstoupit z důvodu podstatného porušení smlouvy z vaší strany. Pokud se rozhodneme právo na odstoupení od smlouvy uplatnit, je odstoupení účinné dnem, kdy vám odstoupení od smlouvy doručíme. Odstoupení od smlouvy nemá vliv na případný nárok na náhradu škody za skutečné náklady na pokus o dodání zboží ani na případný další nárok na náhradu škody nebo ušlého zisku.
  7. Pokud z důvodů na vaší straně dojde k opakovanému dodání zboží nebo k dodání jiným způsobem, než bylo dohodnuto ve smlouvě, je vaší povinností uhradit nám náklady spojené s takovým opakovaným dodáním. Platební údaje pro úhradu těchto nákladů vám budou zaslány na vaši e-mailovou adresu uvedenou ve smlouvě a jsou splatné do 14 dnů od obdržení e-mailu.
  8. Nebezpečí škody na zboží přechází na vás okamžikem jeho převzetí. V případě, že zboží nepřevezmete, s výjimkou případů uvedených v článku 4 těchto podmínek, přechází na vás nebezpečí náhodného zhoršení zboží okamžikem, kdy jste měli možnost zboží převzít, ale z důvodů na vaší straně jste zboží nepřevzali. Přechod nebezpečí anahodilého zhoršení zboží znamená, že od tohoto okamžiku nesete veškeré důsledky spojené se ztrátou, zničením, poškozením nebo jakýmkoli znehodnocením zboží.
  9. V případě, že vám z jakéhokoli důvodu nebudeme schopni dodat zboží ve stanovené lhůtě od potvrzení objednávky, máte právo od smlouvy odstoupit.
  10. V případě, že doba dodání zboží bude delší než maximální doba dle bodu 3 tohoto článku podmínek, budeme vás o tom předem informovat, a to zejména prostřednictvím informace o orientační době dostupnosti zboží zveřejněné na e-shopu a zasláním samostatného e-mailu s žádostí o potvrzení, že tuto dobu dodání zboží berete na vědomí. Pokud s touto dobou dodání nesouhlasíte, máte právo od smlouvy odstoupit.

Článek VII.

Práva z odpovědnosti za vady

  1. Úvodní ustanovení o odpovědnosti za vady
    1. Zavazujeme se dodat vám zboží v požadované kvalitě, množství a bez vad.
    2. Odpovídáme za vady zboží při převzetí v případě vad, které nejsou způsobeny přepravou externím dopravcem nebo pozdější nesprávnou montáží.
    3. Obecná záruční doba je 24 měsíců. Záruční doba začíná běžet od okamžiku převzetí zboží vámi.
    4. V případě výměny zboží začíná záruční doba běžet znovu od data vašeho převzetí nového zboží.
    5. Vaše práva z odpovědnosti za vady zboží, na které se vztahuje záruční doba, zaniknou, pokud je neuplatníte v záruční době.
    6. Ručíme za to, že v době přechodu nebezpečí a náhodného zhoršení stavu zboží podle článku
  1. těchto Podmínek je Zboží bez vad, zejména že:
    • má vlastnosti, které jsme s vámi dohodli, a pokud nebyly výslovně dohodnuty, pak ty, které jsme uvedli při popisu zboží, nebo ty, které lze očekávat vzhledem k povaze zboží;
    • je vhodný pro účely, které jsme uvedli, nebo pro účely, které jsou pro zboží tohoto typu obvyklé;
    • má odpovídající kvalitu a množství;
    • splňuje požadavky, které na ni kladou zvláštní právní předpisy;
    • není zatížena právy třetích stran.
  1. Podmínky pro uplatnění práva z odpovědnosti za vady (reklamace)
    • Při převzetí zboží jste povinni zboží důkladně prohlédnout a zkontrolovat. V případě zjevných vad (např. mechanického poškození) jste povinni uplatnit reklamaci bez zbytečného odkladu způsobem uvedeným v bodě 3 tohoto článku. K později uplatněné reklamaci z důvodu zjevných vad zboží, včetně vad spočívajících v nekompletnosti Zboží, nebudeme přihlížet.
    • Právo z odpovědnosti za jiné vady (skryté vady) jste povinni uplatnit způsobem dle bodu 3. tohoto článku bez zbytečného odkladu poté, co jste vadu zboží zjistili, nejpozději však do uplynutí záruční doby.
    • Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady zboží. Zejména nelze uplatňovat odpovědnost za vady způsobené chybnou montáží, opotřebením, mechanickým poškozením, používáním zboží vnevhodných podmínkách apod. Za vadnou montáž se považuje zejména montáž v rozporu s běžnými montážními postupy a našimi doporučeními.
    • Nejste oprávněni uplatňovat odpovědnost za vadu, pokud jste o vadě věděli před převzetím zboží nebo pokud jsme vás na ni upozornili.
  1. Uplatnění práv z odpovědnosti (pohledávky)
    • V případě, že má zboží vady, tj. zejména není-li splněna některá z podmínek dle bodu 2 tohoto článku, můžete nás o takové vadě informovat a uplatnit svá práva z odpovědnosti za vady (tj. reklamovat zboží) zasláním e-mailu nebo dopisu na Naši adresu uvedenou v našich identifikačních údajích, případně osobně na naší adrese: Južná 710/25, 048 01 Rožňava.
    • V oznámení o uplatnění reklamace uveďte zejména popis vady zboží a své identifikační údaje včetně e-mailové adresy, na kterou si přejete zasílat oznámení o způsobu vyřízení reklamace, a dále uveďte, který z nároků z odpovědnosti za vady uvedených v odstavcích 4. až 9. článku VIII. těchto obchodních podmínek uplatňujete.
    • Při uplatnění reklamace nám prosím předložte také doklad o koupi zboží (fakturu), abychom prokázali, že jste zboží zakoupili u nás, jinak nejsme povinni vaši reklamaci uznat.
    • Za datum zahájení reklamačního řízení se považuje datum doručení vadného zboží spolu s příslušnými údaji a dokumenty podle písmen b) a c) tohoto článku podmínek. V případě, že vaše reklamace bude neúplná (zejména nečitelná, nejasná, nesrozumitelná, nebude obsahovat požadované doklady apod.), vyzveme vás k doplnění reklamace písemně e-mailem nebo telefonicky. V takovém případě je reklamační řízení zahájeno dnem přijetí vašeho doplněného podání.
    • Pokud reklamaci podanou v souladu s bodem d) tohoto článku VII našich podmínek nedoplníte bez zbytečného odkladu, nejpozději do 10 dnů ode dne doručení naší výzvy podle bodu d) tohoto článku VII našich podmínek, budeme Vaše podání považovat za neoprávněné.

Článek VIII.

Vyřizování stížností

    • Na základě Vašeho rozhodnutí, které z práv podle § 621 zákona č. 40/1964 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen “občanský zákoník”) (uvedených v bodech 4 až 9 tohoto článku obchodních podmínek) uplatňujete, určíme způsob vyřízení reklamace ihned, ve složitých případech nejpozději do 3 pracovních dnů ode dne podání reklamace. V odůvodněných případech, zejména je-li vyžadováno složité technické posouzení stavu zboží, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění Vaší reklamace.
    • Po určení způsobu vyřízení reklamace vyřídíme reklamaci ihned, v odůvodněnýchpřípadech můžeme reklamaci vyřídit i později, vyřízení reklamace však nesmí trvat déle než 30 dnů od data reklamace. Po uplynutí lhůty pro vyřízení reklamace máte právo od Smlouvy odstoupit nebo máte právo na výměnu zboží za nové, je-li to možné.
    • Do 30 dnů od data reklamace vám vystavíme písemný doklad o reklamaci a o reklamaci vás budeme informovat e-mailem. Pokud reklamaci uznáme, zašleme vám opravené zboží nebo vám zboží vyměníme za nové nebo vám vrátíme cenu zaplacenou za Zboží, pokud se nedohodneme jinak.
    • Pokud se jedná o vadu, kterou můžeme odstranit, máte právo na bezplatné, včasné a řádné odstranění vady. Vadu Zboží odstraníme bez zbytečného odkladu.
    • Místo odstranění vady můžete požadovat výměnu zboží nebo, pokud se vada týká pouze části zboží, výměnu této části, pokud nám tím nevzniknou nepřiměřené nákladyvzhledem k ceně zboží nebo závažnosti vady.
    • Místo odstranění vady zboží můžete vždy vyměnit vadné zboží za bezvadné, pokud vám to nezpůsobí vážné obtíže.
    • Pokud se na zboží vyskytne vada, kterou nelze odstranit a která vám brání v řádném užívání zboží, jako by bylo bez vady, máte právo na výměnu zboží nebo máte právo od smlouvy odstoupit. Stejná práva máte i v případě, že ačkoli jsou vady odstranitelné, nemůžete zboží řádně užívat z důvodu opakovaného výskytu vady po opravě nebo z důvodu většího počtu vad.
    • Pokud se vyskytnou jiné neodstranitelné vady, máte nárok na přiměřenou slevu z ceny zboží.
    • Reklamaci vyřídíme předáním opraveného zboží, výměnou zboží, vrácením ceny zboží, vyplacením přiměřené slevy z ceny zboží, písemnou výzvou k převzetí plnění (zboží) nebo odůvodněným zamítnutím reklamace.

Uplatňování práv z odpovědnosti za vady a reklamace zboží se řídí ustanoveními občanského zákoníku, zákona č. 108/2024 Sb. o ochraně spotřebitele a o změně a doplnění některých zákonů (dále jen “zákon o ochraně spotřebitele”). Pokud jste zboží zakoupili prostřednictvím našeho e-shopu jako podnikatel ve smyslu § 2 odst. 2obchodního zákoníku č. 513/1991 Sb. v platném znění, vztahují se na vás při uplatňování odpovědnosti za vady ustanovení o kupní smlouvě podle tohoto právního předpisu. V případě uzavření kupní smlouvy podnikatelem podle tohoto ustanovení mají ustanovení obchodního zákoníku přednost před ustanoveními kupní smlouvy.

Článek IX.

Odstoupení od smlouvy

    • K odstoupení od smlouvy, tj. k ukončení smluvního vztahu mezi námi a vámi od jeho počátku, může dojít z důvodů a způsoby uvedenými v tomto článku nebo v jiných ustanoveních obchodních podmínek, kde je možnost odstoupení výslovně uvedena.
    • Jste-li spotřebitelem, tj. osobou kupující zboží mimo rámec své podnikatelské činnosti, máte právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů ode dne převzetí zboží v souladu s ustanovením § 20 Zákona o ochraně spotřebitele. Pokud jsme uzavřeli smlouvu, která zahrnuje několik druhů zboží nebo dodávku několika částí zboží, počíná tato lhůta běžet ode dne dodání poslední části zboží, a pokud jsme uzavřeli smlouvu, na základě které vám budeme zboží dodávat pravidelně a opakovaně, počíná běžet ode dne dodání první dodávky. Od smlouvy můžete odstoupit jakýmkoli prokazatelným způsobem (zejména zasláním e-mailu nebo dopisu na Naši adresu uvedenou u našichidentifikačních údajů). Můžete také použít námi poskytnutý vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, který naleznete zde:
    • Od smlouvy však nemůžete odstoupit ani jako spotřebitel v případech, kdy je předmětem smlouvy:
      1. Zboží, jehož cena závisí na pohybech cen na finančním trhu, které jsou nezávislé na naší vůli a mohou nastat v průběhu lhůty pro odstoupení od smlouvy;
      2. Zboží, které bylo vyrobeno podle vašich specifických požadavků, které bylo vyrobeno podle vašich specifikací na míru nebo Zboží určené speciálně pro jednoho spotřebitele;
      3. Zboží v uzavřeném obalu, které bylo vyjmuto z obalu a není vhodné k vrácení ze zdravotních nebo hygienických důvodů;
    • Lhůta pro odstoupení od smlouvy podle článku 2 podmínek se považuje za dodrženou, pokud nám v jejím průběhu zašlete oznámení o odstoupení od smlouvy.
    • V případě odstoupení od smlouvy bude cena vrácena do 14 dnů ode dne účinnosti odstoupení na účet, ze kterého byla připsána, nebo na účet zvolený v odstoupení od smlouvy. Částka však bude vrácena až poté, co nám zboží vrátíte nebo prokážete, že nám bylo zasláno zpět.
    • V případě odstoupení od smlouvy podle článku 2 podmínek jste povinni nám do 14 dnů od odstoupení od smlouvy vrátit zboží, předat nám zboží nebo osobě námi pověřené k převzetí zboží a uhradit náklady na vrácení zboží. Lhůta je zachována, pokud bylo Zboží předáno k přepravě nejpozději poslední den lhůty. Na druhou stranu máte nárok na to, abychom vám vrátili cenu přepravy, avšak pouze ve výši odpovídající nejlevnějšímu způsobu doručení, který jsme vám pro doručení zboží nabídli.
    • Odpovídáte za škodu v případech, kdy dojde k poškození zboží v důsledku toho, že jste s ním zacházeli jinak, než je nutné s ohledem na jeho povahu a vlastnosti. V takovémpřípadě Vám budeme účtovat vzniklou škodu po vrácení zboží a splatnost je 14 dní. V případě, že jsme Vám dosud nevrátili cenu, jsme oprávněni započíst nárok na náhradu nákladů proti Vašemu nároku na vrácení ceny.
    • Jsme oprávněni odstoupit od smlouvy z důvodu vyprodání zásob, nedostupnosti zboží nebo vyšší moci, nebo pokud ani po vynaložení veškerého úsilí, které lze po nás rozumně požadovat, nejsme schopni vám zboží dodat ve lhůtě stanovené v těchto podmínkách. V takových případech Vás o této skutečnosti budeme bez zbytečného odkladu informovat a vrátíme vám celkovou cenu za již zaplacené zboží do 14 dnů ode dne oznámení oodstoupení od smlouvy. Celkovou cenu zaplacenou za zboží vám vrátíme stejným způsobem, jakým jste celkovou cenu zaplatili, aniž by tím bylo dotčeno naše právo dohodnout se s vámi na jiném způsobu vrácení peněz, a to za předpokladu, že v souvislosti s tím nebudou účtovány žádné další poplatky.
    • Jsme rovněž oprávněni odstoupit od smlouvy, pokud jste zboží nepřevzali do 5 pracovních dnů ode dne, kdy vám vznikla povinnost zboží převzít.

Článek X.

Podávání stížností a návrhů

    • Jste-li spotřebitel, máte právo podávat stížnosti a reklamace písemně e-mailem na adresu:
  1. o posouzení stížnosti nebo reklamace vás budeme informovat e-mailem zaslaným na vaši e- mailovou adresu.
  2. Orgánem dozoru je Slovenská obchodní inspekce (SOI), Inspektorát SOI pro Košický kraj, se sídlem Vrátna 3, P. O. BOX A-35, 040 65 Košice 1.
  3. Pokud nejste spokojeni s vyřízením své stížnosti nebo podnětu, můžete podat podnět ke kontrole také elektronicky prostřednictvím platformy dostupné na internetových stránkách https://www.soi.sk/sk/Podavanie-podnetov-staznosti-navrhov-a-ziadosti/Podajte-podnet.soi.
    1. Alternativní řešení sporů se spotřebiteli:
      • Máte právo se na nás obrátit s žádostí o nápravu zasláním e-mailu na adresu info@domkymadera.cz, pokud mezi námi vznikne spor vyplývající z uplatněníodpovědnosti za vady nebo pokud se domníváte, že jsme porušili vaše práva. Pokud na Vaši žádost odpovíme záporně nebo na ni neodpovíme do 30 dnů od jejího odeslání, máte právo podat návrh na alternativní řešení sporu u subjektu alternativního řešení sporů (dále jen “subjekt”) podle zákona č. 391/2015 Sb. o alternativním řešení spotřebitelských sporů a o změně a doplnění některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů (dále jen “zákon o alternativním řešení sporů”).
      • Tyto subjekty jsou orgány a oprávněné právnické osoby podle § 3 zákona o alternativním řešení sporů a jejich seznam je zveřejněn na internetových stránkách Ministerstva hospodářství Slovenské republiky:

https://www.mhsr.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych- sporov-1/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov-1

  1. Žádost můžete podat způsobem uvedeným v § 12 zákona o alternativním řešení sporů.
  2. Kromě toho máte právo zahájit mimosoudní řešení sporů online prostřednictvím platformy ODR dostupné na webových stránkách:

https://ec.europa.eu/commission/presscorner/detail/sk/IP_16_297

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.showClng=SK.

Článek XI.

Závěrečná ustanovení

  1. Pokud má náš právní vztah s vámi mezinárodní prvek (např. zasíláme zboží mimo Slovenskou republiku), řídí se tento vztah vždy právem Slovenské republiky. Pokud jste však spotřebitel, nejsou tímto ujednáním dotčena vaše práva podle příslušných právních předpisů Slovenské republiky nebo Evropské unie.
  2. Při uzavírání kupní smlouvy podnikatelem jako kupujícím prostřednictvím e-shopu mají přednost ustanovení obchodního zákoníku před ustanoveními kupní smlouvy, pokud jiné obecně závazné právní předpisy vztahující se na nákup Zboží na dálku nemají přednostpřed těmito právními předpisy.
  3. Veškerá písemná korespondence s vámi bude doručena e-mailem. Naše e-mailová adresa je uvedena v našich identifikačních údajích na začátku těchto podmínek. Korespondenci budeme doručovat na vaši e-mailovou adresu uvedenou ve Smlouvě, ve Vašem uživatelském účtu nebo prostřednictvím které jste nás kontaktovali.
  4. Smlouvu lze měnit pouze na základě písemné dohody mezi námi. Jsme však oprávněni tyto podmínky měnit, avšak taková změna se nedotkne již uzavřených smluv, ale pouze smluv uzavřených po nabytí účinnosti změny. O změně vás však budeme informovat pouze v případě, že jste si vytvořili uživatelský účet (abyste tuto informaci měli propřípad, že si objednáte nové zboží, ale změna nezakládá právo na výpověď, protože nemáme smlouvu, kterou by bylo možné vypovědět) nebo vám máme na základě smlouvy dodávat zboží pravidelně a opakovaně. Informaci o změně vám zašleme na vaši e-mailovou adresu nejméně 14 dní před nabytím účinnosti změny. Pokud od vás neobdržíme oznámení do 14 dnů od zaslání oznámení o změně, stanou se nové podmínky součástí naší Smlouvy a budou se vztahovat na další dodávku zboží následující po datu účinnosti změny. Výpovědní lhůta v případě, že podáte výpověď, činí 2 měsíce.
  5. V případě vyšší moci nebo nepředvídatelných událostí (přírodní katastrofa, pandemie, provozní poruchy, selhání subdodavatelů atd.) neodpovídáme za škody způsobené v důsledku nebo v souvislosti s vyšší mocí nebo nepředvídatelnými událostmi, a pokud tento stav trvá déle než 10 dní, máme my i vy právo odstoupit od smlouvy.
  6. Součástí podmínek je vzorový formulář pro podání stížnosti a vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy.
  7. Smlouva včetně podmínek je u nás archivována v elektronické podobě, ale není vám přístupná. Tyto podmínky a potvrzení objednávky se shrnutím objednávky však vždy obdržíte e-mailem, a proto budete mít vždy přístup ke smlouvě bez naší součinnosti. Doporučujeme, abyste si potvrzení objednávky a obchodní podmínky vždy uložili.
  8. Na naši činnost se nevztahují žádné kodexy chování podle zákona o ochraně spotřebitele a o změně a doplnění některých zákonů.
  9. Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dne 1. 8. 2024.